Original title:
Návrh strategie pro založení a rozvoj firmy na renovaci a recyklaci použitého nábytku
Translated title:
Strategy for Founding and Development of a Company Renovating and Selling Second-hand Furniture
Authors:
Bednaříková, Anna ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem diplomové práce je prozkoumat tržní příležitosti budoucí firmy zabývající se renovací, recyklací a prodejem použitého nábytku tak, aby bylo možné udělat rozhodnutí, zda firmu založit. Diplomová práce hledá odpovědi na otázku jak vymezit předmět podnikání, co nabízet, komu, jak a za kolik.
The subject of this thesis is to research market opportunities of a future company renovating, recycling and selling second-hand furniture and to decide whether the establishment is feasible. The thesis is looking for an answer to question how to define the subject of business, what to offer, to whom, how and for how much.
Keywords:
analysis; business; financial plan; marketing mix; marketing plan; segmentation; strategy; analýza; finanční plán; marketingový mix; marketingový plán; podnikání; segmentace; strategie
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/34397