Název: Návrh komunikačního mixu pro uvedení nového výrobku
Překlad názvu: Proposal of Communication Plan for New Product´s Launch
Autoři: Kundrátek, Jan ; Boráň,, Jaroslav (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikace; komunikační mix; konkurence; Marketing; marketingový mix; communication; communication mix; competition; Marketing; marketing mix

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/26427

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-550205


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet