Název:
Studie zvýšení napětí elektrické sítě motorových vozidel
Překlad názvu:
Increase the Rated Voltage of the Vehicle's Circuit - Study
Autoři:
Škrla, Milan ; Vítek, Ondřej (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce na téma Studie zvýšení napětí elektrické sítě motorových vozidel je dokument analyzující součastné provedení elektrické sítě motorových vozidel. S přihlédnutím na historický vývoj, součastnou podobu a možné rozšiřování elektrické sítě jsou v práci upřesněny podmínky a předpoklady pro možnost zvýšit jmenovité napětí. Velikost příkonu spotřebičů pro účely bakalářské práce byly změřeny na osobním automobilu nižší střední třídy. Výsledky z měření posloužily pro teoretický návrh zdrojové soustavy zamýšlené pro zvýšenou hladinu jmenovitého napětí měřeného vozidla.
Baccalaureate work themed Study voltage boost seat power control nets motor vehicles is document analysing actual fulfilment seat power control nets motor vehicles. S consideration on historical evolution, actual form and possible to dissemination seat power control nets are in work rectified conditions and groundwork for possibility heighten voltage rating. Size input appliances for purposes baccalaureate work were to be timed on motor - car lower middle class. Record from metering served for theoretic proposal source text system intended for increased surface explicit tension plumbed vehicles.
Klíčová slova:
alternátor; DC/DC měnič; dynamo; elektrická síť; elektroinstalace; Integrovaný elektrický setrvačník; jednovodičový rozvod; Jmenovité napětí; nabíjecí napětí; vícenapěťová síť; úbytek napětí; alternator; DC/DC converter; electric net; Interated Starter Alternator Dampe; magneto; more - voltage net; Rated voltage; relectrical set; single - wire distribution; voltage drop
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/11246