Original title:
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pro Cukrárnu Piccolo
Translated title:
Marketing Research of Customer Satisfaction for Cukrárna Piccolo
Authors:
Sedláková, Jitka ; Bárta, Martin (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na okruh problémů, které se týkají marketingového výzkumu spokojenosti zákazníků. Teoretická část je věnována marketingu a marketingovému výzkumu. V další části je analyzován současný stav Cukrárny Piccolo. Bakalářská práce se rovněž zabývá provedením a vyhodnocením marketingového výzkumu. Práce obsahuje návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků.
Bachelor´s thesis is focused on the range of problems relating to marketing research of customer satisfaction. Theoretical part is dedicated ensuring termination and methods of marketing and marketing research of customer satisfaction. In the next part of the is analyze current status of Cukrárna Piccolo. Bachelor´s thesis also deals with realization and evaluation of marketing research of custumer satisfaction for Cukrárna Piccolo. Thesis contains suggestions for the increase customer satisfaction.
Keywords:
customer; data analysis.; Marketing; marketing research; questionnaire; satisfaction; SWOT analysis; analýza dat.; dotazník; Marketing; marketingový výzkum; spokojenost; SWOT analýza; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/33424