Název:
Sledování efektivnosti marketingu ve stavebním podniku
Překlad názvu:
Monitoring the effectiveness of marketing in the construction company
Autoři:
Vrána, Ivan ; MBA, Tomáš Zajíc, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zaměřuje na sledování marketingové efektivnosti v konkrétním stavebním podniku. Cílem práce je na základě rozpočtu analyzovat efektivnost vložených prostředků do marketingové komunikace. Zabývá se úspěšností webové komunikace a také rozborem nákladů poptávky a zakázky. Výstupem práce je návrh řešení na zlepšení sledování marketingu ve stavební firmě a přesné vyčíslení nákladů na nové a stávající zákazníky.
This thesis focuses on monitoring marketing effectiveness in particular construction company. The target work is analysis of effectiveness put money to marketing of communication from basis budget. It deal with success rate of web communications and analysis of cost demand and contract. Output of work is motion of solution to betterment monitoring marketing in the construction company and calculation cost to new and existing customer.
Klíčová slova:
analýza efektivnosti; komunikační mix; Marketing; marketingový audit; marketingový mix; náklady.; online komunikace; poptávka; zakázka; analysis of offectiveness; audit of marketing; communication mix; contract; costs.; demand; Marketing; marketing mix; online communication
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/57502