Název:
Podnikatelský záměr - uvedení nového produktu na trh
Překlad názvu:
Business Plan - the Product Launch
Autoři:
Renč, Miroslav ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Hlavním tématem bakalářské práce je vypracování podnikatelského záměru, který se zabývá uvedením nové odrůdy vína na trh. Konkrétně se jedná o rodinné vinařství Kadrnka, které produkuje typické i nové odrůdy vín. Má práce vychází z konkrétních podkladů, analýzy prostředí a uplatnění veškerých informací a znalostí, které jsem získal během studia.
The main topic of the bachelor thesis is to develop a business plan focused how to deal with presentation of new wine varieties to the market. The family winery called Kadrnka for example, which produces classic wine varieties and new wine varieties too. My solution is based on specific plans, environmental analysis and application of all informations and knowledge what I have learned during my studies.
Klíčová slova:
analýza konkurence; marketingová strategie; odrůda; podnik; podnikatel.; Podnikatelský plán; podnikání; SWOT analýza; trh; víno; business; Business plan; businessman.; competition analysis; market; marketing stratégy; species; SWOT analysis; wine
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/40894