Original title:
Podnikatelský záměr - uvedení nového produktu na trh
Translated title:
Business Plan - the Product Launch
Authors:
Renč, Miroslav ; Navrátil, Jaroslav (referee) ; Rompotl, Jaroslav (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Hlavním tématem bakalářské práce je vypracování podnikatelského záměru, který se zabývá uvedením nové odrůdy vína na trh. Konkrétně se jedná o rodinné vinařství Kadrnka, které produkuje typické i nové odrůdy vín. Má práce vychází z konkrétních podkladů, analýzy prostředí a uplatnění veškerých informací a znalostí, které jsem získal během studia.
The main topic of the bachelor thesis is to develop a business plan focused how to deal with presentation of new wine varieties to the market. The family winery called Kadrnka for example, which produces classic wine varieties and new wine varieties too. My solution is based on specific plans, environmental analysis and application of all informations and knowledge what I have learned during my studies.
Keywords:
business; Business plan; businessman.; competition analysis; market; marketing stratégy; species; SWOT analysis; wine; analýza konkurence; marketingová strategie; odrůda; podnik; podnikatel.; Podnikatelský plán; podnikání; SWOT analýza; trh; víno
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/40894