Název:
Marketingové řízení firmy
Překlad názvu:
Marketing Management of a Company
Autoři:
Bouchalíková, Aneta ; Mlčoch, Miroslav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá analýzou úrovně marketingových činností firmy. Obsahuje zjištění současného stavu zemědělské firmy a návrhy ke zvýšení účinnosti marketingových nástrojů, které povedou k upevnění postavení na trhu.
Bachelor´s thesis deals with the analysis of marketing activities of the company. Identifies the current state of the agricultural company and suggestions to improve the effectivness of marketing tools, this will lead to consolidation of market position.
Klíčová slova:
konkurence; Marketingové plánování; marketingové prostředí; marketingový mix; propagace; SWOT analýza; competition; marketing enviroment; marketing mix; Marketing planning; propagation; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/8294