Název: Návrh marketingového plánu pro vybraný podnik
Překlad názvu: Proposal of Marketing Plan for the Selected Business
Autoři: Urbánek, Petr ; Oplatek, Lubomír (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; marketingové prostředí; marketingový mix; marketingový plán; PEST analýza; SWOT analýza; Marketing; marketing environment; marketing mix; marketing plan; PEST analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/41284

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-548803


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet