Název:
Vliv marketingové komunikace na chování zákazníka v prostředí kaváren
Překlad názvu:
The Influence of Marketing Communication on Customer Behavior in Cafés
Autoři:
Morkesová, Zuzana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá vlivem marketingové komunikace na chování zákazníka. Definuje marketing, marketingový mix, komunikační mix se zaměřením na sociální sítě. Její součástí jsou pohledy dvou stran – pohled majitele či marketéra kavárny a zároveň vnímání daného tématu zákazníkem a analýza daných pohledů. Poslední část práce je zaměřena na doporučení efektivní marketingové komunikace pro kavárny.
The bachelor thesis deals with marketing communication and its affect on customer behavior. It defines marketing, marketing mix and communication mix, focusing on social media. The thesis have two sides – one with cafe owners and their opinion on marketing activity and second descibing the customer’s point of view on the situation and their opinion on marketing. Last part of the thesis is focused on recommendations for marketing communication for cafés.
Klíčová slova:
chování zákazníka; gastronomie; kavárny; marketing; marketingová komunikace v kavárnách; marketingové komunikace; podpora prodeje; cafés; customer behavior; gastronomy; marketing; marketing communication; marketing communication at cafés; sales promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/200057