Original title:
Marketingový Mix Společnosti Jiří Plocek
Translated title:
Marketing Mix of Company Jiří Plocek
Authors:
Dosedlová, Petra ; Jareš, Jaromír (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingového mixu vybrané společnosti. Zjistit současný stav firmy a podat následná východiska, jež by měla za cíl budoucí růst podniku. Cílem mé práce je vytvořit návrh marketingového mixu. Dílčími cíli je identifikovat faktory působící na chod firmy a zhodnotit, zda existují případné cesty, pomocí kterých by se docílilo lepší situace firmy na českém trhu.
This bachelor’s thesis is aimed on the optimal design of the marketing mix. Analysis of the current status of the selected company and file a subsequent basis, which should aim to future business growth. The aim of my work is to compare the current factors affecting the operation of the company, and to assess whether there are any ways through which would achieve a better situation of the company on the Czech market.
Keywords:
Marketing; marketing environment; marketing mix; need; relationships and cooperation.; satisfaction; segmentation; targeting; Marketing; marketingové prostředí; marketingový mix; potřeba; segmentace; uspokojení; vztahy a spolupráce.; zacílení
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/33737