Název:
Marketingová strategie produktu
Překlad názvu:
The Product Marketing Strategy
Autoři:
Křešťák, Filip ; Cleary, Petra (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se věnuje problematice revitalizace e-shopu a jejím hlavním cílem je na základě provedených analýz a vlastního průzkumu navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro produktové řady nabízené na e-shopu vybrané společnosti. Diplomová práce je členěna do tří hlavních částí, které představují teoretická východiska, analýzu problému a vlastní návrhy řešení. Vymezení teoretického rámce následuje samotné provedení analýz vnitřního a vnějšího prostředí společnosti a na jejich základě je realizován vlastní marketingový průzkum. Zjištěné skutečnosti jsou výchozím bodem pro navržení vhodné marketingové strategie.
This thesis is dedicated to the problematics of e-shop revitalization. Its main goal is to provide a proposal of an adequate marketing strategy for product lines, offered on the e-shop of selected company, based on performed analyses and research. The thesis is divided into three main chapters which represent theoretical points, analytical part and an original solution proposal. Theoretical framework definition is followed by internal and external environment analysis, which creates prerequisities for the marketing research realization itself. Observed results form a base for suitable marketing strategy design.
Klíčová slova:
analýza vnitřního a vnějšího prostředí; e-commerce; e-shop; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový průzkum; SWOT analýza.; analysis of internal and external surroudings; e-commerce; e-shop; Marketing; marketing mix; marketing research; marketing strategy; SWOT analysis.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67255