Název:
Návrh komunikačního mixu podniku
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Communication Mix of a Company
Autoři:
Třísková, Veronika ; Sperková, Romana (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřená na návrh komunikačního mixu pro existující truhlářství. Truhlářství Michal Večeřa je společnost, která se zaměřuje na výrobu nábytku na míru. Diplomová práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části. V teoretické části jsou uvedeny základní poznatky z literatury. V analytické části je uvedena analýza současného stavu společnosti a dotazníkové šetření. V návrhové části jsou uvedeny vlastní návrhy komunikačního mixu truhlářství.
The thesis is focused on the draft of communication mix for existing joinery. Joinery Michal Večeřa is a company that specializes in tailor-made furniture production. The diploma thesis consists of theoretical, analytical and proposal part. The theoretical part of the thesis contains basic knowledge of literature. In the analytical part there is an analysis of the current state of the company and a questionnaire survey. In the design part there are the own proposals of the communication mix of the joinery.
Klíčová slova:
dotazník; komunikační mix; Marketing; marketingový mix; SWOT analýza; communication mix; Marketing; marketing mix; questionnaire; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/177945