Original title:
Vstup firmy Geodis na zahraniční trhy
Translated title:
Entry of the firm Geodis into foreign markets
Authors:
Hanzlová, Pavla ; Mišovská, Soňa (advisor) ; Sirotek, Jan (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce analyzuje proniknutí firmy Geodis na zahraniční trhy. Geodis je česko-rakouská geodeticko-obchodní společnost operující v současnosti na čtyřech zahraničních trzích. První kapitola pojednává čistě o mateřské společnosti a společnostech vlastněných v České republice. Ve své práci se věnuji zejména způsobům proniknutí firmy na zahraniční trhy, založení dceřinných společností a aktivitám v zahraničí. Závěrečná kapitola nastiňuje možnosti budoucí expanze na zahraniční trhy.
Keywords:
Geodis; vstup; zahraniční trhy
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/2638