Original title:
Marketingový výzkum
Translated title:
Marketing Research
Authors:
Adam, František ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2020
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na míru spokojenosti klienta s nabízeným produk-tem v oblasti zdravotnictví.Práce obsahuje teoretickou část, kde popíšu pojmy, které se zaměřením práce souvisí. V další části budou provedeny analýzy vněj-šího a vnitřního prostředí a sestaven dotazník. Na základě informací z těchto analýz navrhnu návrhy na zlepšení.
Thebachelor thesis focuses on the level ofsatisfactionoftheclientwiththeoffered-production in thefieldofhealth care. The thesis contains a theoretical part where I describetheconceptsthat are related to thefocusofthework. In thenextsection, analysesoftheexternal and internal environment willbecarriedout and a question-nairewillbeprepared. On thebasisoftheinformationfrom these analyses, I willpro-poseproposalsforimprovement.
Keywords:
Comunication; Customersatisfaction; Marketing mix; product; Questionnaire; Dotazník; Marketing; Marketingový mix; Spokojenost zákazníka
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/192408