Název:
Návrh marketingových aktivit cestovní agentury
Překlad názvu:
Suggestion of Marketing Activities of Travel Agency
Autoři:
Světlíková, Lucie ; Holeček, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu cestovní agentury INVIA.CZ. Na základě analýzy navrhuji takové změny v marketingovém mixu, které pomohou společnosti získat nové zákazníky a udržet stávající. Návrhy však hlavně pomohou společnosti vylepšit její dobré jméno a image seriózní a kvalitní cestovní agentury.
Bachelor thesis analyzes the marketing mix of travel agency INVIA.CZ. Based on the analysis I propose such changes in the marketing mix, that will help the company to attract new customers and retain existing ones. Proposals help primarily the company to improve its reputation and image of respectable and first-rate travel agency.
Klíčová slova:
cestovní agentura; marketing; marketingový mix; návrh; propagace; advertising; marketing; marketing mix; proposal; travel agency
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18950