Název:
Optimalizace traťového úseku Hanušovice - Jeseník v km 0,7 - 3,5
Překlad názvu:
Optimization of track section Hanušovice - Jeseník km 0,7 - 3,5
Autoři:
Schneider, Martin ;
Louma, Jaroslav (oponent) ;
Plášek, Otto (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze] [eng]
Předmětem mé bakalářské práce bylo navrhnout rekonstrukci traťového úseku mezi Hanušovicemi a Jeseníkem v km 0,7 až 3,5 s cílem zvýšení traťové rychlosti na maximum. Bakalářská práce obsahuje rekonstrukci zast. Potůčník s ohledem na přístup osob se sníženou schopností orientace a pohybu. V rámci bakalářské práce byla řešena úprava geometrických parametrů koleje.
The Bachelor thesis is devoted to the reconstruction of track section Hanušovice – Jeseník km 0,7 – 3,5. Goal was incerase track speed up to maximum. The Bachelor thesis include reconstruction of railway station Potůčník, also for persons with reduced mobility and orientation. Bachelor thesis is devoted also to geometric parameters of the track.
Klíčová slova:
geometrické parametry koleje ;
optimalizace traťového úseku ;
Rekonstrukce železniční tratě ;
technologie provádění rekonstrukce železniční tratě ;
železniční spodek ;
železniční svršek ;
geometric parameters of the track ;
optimization of track section ;
Railway renewal ;
railway substructure ;
railway superstructure ;
technology of construction works
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(
web )
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/190826
Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-546752
Záznam je zařazen do těchto sbírek: Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce