Název:
Marketingový mix společnosti Bajulus s.r.o.
Překlad názvu:
Marketing Mix of the Bajulus s.r.o. Company
Autoři:
Albrechtová, Monika ; Malina, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu současného marketingového mixu společnosti Bajulus s.r.o. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu a marketingového mixu, které jsou následně aplikovány v analytické části na vybraném podniku. V praktické části je dále podán návrh na zlepšení marketingového mixu a zefektivnění propagace, což by mělo vést k lepší pozici na trhu a vyšší spokojenosti zákazníků.
This bachelor thesis focuses on the analysis of the current marketing mix of the Bajulus s.r.o. company. In the theoretical part the critical terms of marketing and marketing mix are defined and then applied to the analytic part of the selected company. In the practical part a proposal for improvement of the marketing mix and streamline propagation efficency is submitted, which should lead to a better position on the market and higher customer satisfaction.
Klíčová slova:
cena; distribuce; Marketing; marketingový mix; produkt; propagace; služba; distribution; Marketing; marketing mixure; price; product; promotion; service
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61418