Název:
Návrh na zlepšení marketingového mixu
Překlad názvu:
The Proposal for Improving of the Marketing Mix
Autoři:
Frolek, Martin ; Bříštěla, Milan (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojeností zákazníků a marketingového mixu u společnosti BRM AERO, s.r.o., jejíž hlavní činností je vývoj a výroba ultralehkých letounů. Hlavním cílem práce je na základě zjištěných údajů navrhnout kroky pro zlepšení úrovně marketingového mixu a zvýšení podílu a upevnění pozice na světovém trhu.
This master‘s thesis deals with analysis of customer’s satisfaction and marketing mix of company BRM AERO, s.r.o., which main activity is development and production of ultralight aircrafts. Main aim of thesis is formulation of proposals for improving of marketing mix, which will help the company fix a position and increase share on worldmarket.
Klíčová slova:
dotazník; marketing; marketingový mix; Marketingový výzkum; měření spokojenosti; reklama a propagace; spokojenost zákazníka; zákazník; advertisement and propagation; customer; customer satisfaction; marketing; marketing mix; Marketing research; measurement of satisfaction; questionnaire
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27880