Název:
Komunikační mix pro společnost Contipro Group
Překlad názvu:
Communication Mix for Company Contipro Group
Autoři:
Barnetová, Eliška ; Pinkas, Petr (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření ke zlepšení komunikačního mixu společnosti Contipro Group. Teoretická část vysvětluje základní pojmy související s touto problematikou, analytická část seznamuje čtenáře se společností Contipro Group a její obchodní situací a praktická část za pomoci marketingového výzkumu prováděného na základě dotazníkového šetření vede k navržení doporučení a změn komunikačního mixu, které zajistí rozšíření povědomí o produktech společnosti.
This bachelor's thesis deals with suggestions to communication mix improvement in Contipro Group company. Theoretical part explains the basic concepts related to this questions and problems. Analytical part introduces Contipro Group company and its business situation to reader. And finally practical part leads to recommendations and arrangements of communication mix throught the marketing research. This should ensure distension of awareness of Contipro Group's products.
Klíčová slova:
dotazník.; komunikace; komunikační mix; Marketing; marketingový mix; communication; communication mix; Marketing; marketing mix; research.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/1607