Název:
Path tracing na GPU
Překlad názvu:
Path Tracing on GPU
Autoři:
Novák, David ; Milet, Tomáš (oponent) ; Tóth, Michal (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem této bakalářské práce je implementace a následná akcelerace algoritmu sledování cest. Algoritmus bude implementován na GPU pomocí OpenGL. Nad vykreslovanou scénou bude sestavena akcelerační datová struktura oktalový strom. Dále bude naměřeno, jakého zrychlení bylo dosaženo pomocí dané akcelerační datové struktury.
The aim of this bachelor's thesis is an implemetation and following acceleration of Path Tracing algorithm. This algorithm will be implemented on the GPU using OpenGL. Above rendered scene will be built Octree data structure. Then the acceleration, which was achieved using this data structure, will be measured.
Klíčová slova:
Globální osvětlení; Oktalový strom.; OpenGL; Sledování cest; Sledování paprsku; Global Illumination; Octree.; OpenGL; Path Tracing; Ray Tracing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/69770