Název:
Profesionální image lékárníka a jeho vliv na spokojenost zákazníků
Překlad názvu:
Professional Image of a Druggist and its Impact on Customer Satisfaction
Autoři:
Váňová, Kateřina ; Macurová, Jana (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem předkládané bakalářské práce je uvést základní principy formování image profesionálního pracovníka a podat obraz o tom, jaký má vliv na úspěšnost podnikání a na zákazníky. Zaměřuje se na identifikaci osobnostního profilu úspěšného lékárníka včetně doporučení kvalifikovaných firem v oblasti školení, zabývajících se touto problematikou.
Presenting principles of forming of professional´s image and its influence on business success and customers is the purpose of this bachelor´s thesis. It is focused on identification of personality profile of successful druggist including recommendation of competent companies in the sphere of specialized training.
Klíčová slova:
Image; lékárenství; neverbální komunikace; obchodní etiketa; psychologie podnikání; sociální psychologie; školení.; business moral; business psychology; Image; non-verbal communication; pharmaceutics; social psychology; training.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6930