Název:
Návrh marketingového mixu společnosti
Překlad názvu:
The Proposal of Company Marketing Mix
Autoři:
Stachová, Tereza ; Matoušek, Lubomír (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix vybrané společnosti AVEX SPORT s.r.o. Cílem je vytvořit návrh marketingového mixu pomocí teoretických východisek, analýzy SLEPT, Porterovy analýzy a dotazování. Teoretická kapitola je věnována základním pojmům marketing, marketingový mix a marketingový výzkum. Analytická kapitola obsahuje rozbor marketingového mixu dané společnosti a marketingové analýzy SLEPT a Porterova. Přínosem bakalářské práce je udržení stávajících a získání nových zákazníků a tím i zvýšení tržeb.
Bachelor thesis focuses on marketing mix of selected company AVEX SPORT s.r.o. The aim is to design a marketing mix using theoretical resources, SLEPT analysis, Porter analysis and polling. The theoretical chapter is devoted to the basic concepts of marketing, marketing mix and marketing research. The analytical chapter contains an analysis of the marketing mix of the company and marketing analyzes of SLEPT and Porter. The benefit of the bachelor thesis is to maintain existing and acquire new customers and thereby increase sales.
Klíčová slova:
AVEX SPORT s.r.o.; dotazníkové šetření; Marketing; marketingový mix; SLEPT a Porterova analýza; AVEX SPORT s.r.o.; Marketing; marketing mix; SLEPT a Porter analyze; survey
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/83573