Název:
Metodika návrhu implementace elektronického obchodu
Překlad názvu:
Methodology of E-commerce Implementation Design
Autoři:
Pacek, Jan ; Mokrý, Martin (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem této bakaláské práce je ukázat možnosti založení elektronického obchodu a prvk souvisejících s jeho funkcí. Práce je rozdlena do kapitol, které nám nejprve popíší historii internetu, elektronického obchodování a nejúspšnjších internetových obchod. Dále poukáže na možnosti obchodování na internetu a shrne potebné právní podklady pro vznik internetového obchodu. V poslední ásti práce se seznámíme s konkrétními možnostmi realizace internetového obchodu a jejích finanní dostupností.
Target of this bachelor work is to show possibilities of establishing an ecommerceand components related to its function. The work is divided into chapters, in which is described history of internet and e-commerce and history of some most successful E-shops.The work also shows the possibilities of internet business and summarizes legal basics necessary for establishing of an E-shop. In last chapter is presented financial accessibility and some specifications in realization of e-commerce.
Klíčová slova:
e-commerce; Historie internetových obchod; právo; realizace e-shopu; e-commerce; History of e-shop; law; realization of e-shop
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/21273