Original title:
On-line marketingová komunikace
Translated title:
On-line marketing communication
Authors:
Malyjurek, Adam ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2022
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnost XYZ. Práce analyzuje současnou strukturu komunikačního mixu a on-line marketingové komunikace vybrané společnosti. Na základě dotazníkového šetření a provedených analýz budou navrhnuty vhodná opatření ke zlepšení online komunikace e-shopu.
The master thesis is focused on the marketing communication of the company XYZ. The thesis analyses the current structure of the communication mix and online marketing communication of the selected company. On the basis of the questionnaire survey and the analyses carried out, appropriate measures to improve the online communication of the e-shop will be proposed.
Keywords:
communication mix; marketing; marketing mix; on-line marketing; komunikační mix; marketing; marketingový mix; on-line marketing
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/206099