Název: Zvýšení konkurenceschopnosti firmy na základě rozboru marketingového mixu
Překlad názvu: Increase the Competitiveness of Businesses based on Analysis of the Marketing Mix
Autoři: Svobodová, Jana ; Tomešová, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cíl; komunikace; konkurence; Marketing; marketingový mix; reklama; swot analýza; zákazník; communikation; competition; customer; Marketing; marketing mix; promotion; swot analysis; target

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18474

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-544135


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet