Název:
Návrh marketingového plánu podniku
Překlad názvu:
Design of Company Marketing Plan
Autoři:
Šimko, Dávid ; Podracká, Ivana (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Bakalárska práca sa zameriava na návrh marketingového plánu pre vybranú spoločnosť HEMATIT Košice, s.r.o., ktorá sa zaoberá výrobou a predajom šperkov. Analýzami vonkajšieho a vnútorného prostredia sa zistí súčasná situácia spoločnosti. Prostredníctvom týchto analýz a ich výstupov bude vytvorená na konci druhej kapitoly SWOT analýza. Východiská tejto analýzy budú hlavným podkladom na zostavenie marketingového plánu. Aktivity plánu by mali poviesť k zlepšeniu propagácie a situácie spoločnosti na trhu.
The bachelor thesis focuses on marketing plan design for the chosen company HEMATIT Košice, s.r.o., which deals with production and sale of jewellery. The current situation of the company will be identified by means of analysis of the company’s external and internal environment. Based on these analyses and their outputs, the SWOT analysis will be created at the end of the second chapter. Results of this analysis will be the main input for compiling the marketing plan. Activities of the plan should lead to improvement in advertising and in market situation of the company.
Klíčová slova:
analysis of company; jewellery; market; marketing plan; marketing situation analysis; marketing strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/31360