Original title:
Návrh změn marketingového mixu vybraného hotelu
Translated title:
Proposal for Marketing Mix Changes of Selected Hotel
Authors:
Šimíčková, Anna ; Zejda, Vladimír (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu současné situace vybraného hotelu a na základě provedených analýz stanovuje návrhy na změnu marketingového mixu. Při zpracování celkové analýzy společnosti se vychází ze získaných teoretických poznatků. Podkladem pro vypracování vlastních návrhů řešení změny marketingového mixu jsou poznatky získané na základě uskutečněných analýz.
This thesis focuses on the analysis of the current situation of the selected hotel and it determines proposals for marketing mix changes based on analysis. When processing an overall analysis of the company on the basis of theoretical knowledge. The basis for drawing up its own proposals for changes in the marketing mix is the knowledge gained from the underlying analyses.
Keywords:
cooperation; distribution; drawing packages; hotel.; Marketing; marketing mix; personnel; price; product; programming; propagation; cena; distribuce; hotel.; Marketing; marketingový mix; pracovníci; produkt; programování; propagace; spolupráce; tvorba balíčků
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/66136