Original title:
Internetový marketing elektronického obchodu
Translated title:
Promoting an E-shop Online
Authors:
Steklá, Iva ; Němcová, Zuzana (referee) ; Brož, Zdeněk (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
V diplomové práci se budu zabývat internetovým marketingem pro nově vzniklý elektronický obchod zabývající se prodejem kabelek. V práci bude popsán teoretický základ, který bude použit jako východisko pro zpracování jednotlivých analýz a následného návrhu strategie internetového marketingu tak, aby po uskutečnění návrhu bylo dosaženo zlepšení situace elektronického obchodu z hlediska konkurenceschopnosti a rozšíření obchodu do povědomí zákazníků.
In this master’s thesis I will be dealing with internet marketing for recently established e-shop which sells handbags. In the thesis the theoretical basics will be described, which then will be used as a starting point for creating individual analysis and for the following-up internet marketing strategic concept, so that the realization of this draft could improve the current e-shop situation and to help with boosting thee-shop’s competitive abilities and making the customer awareness of the e-shop better.
Keywords:
e-commerce; e-shop; internet; Internet marketing; marketing; marketing mix; marketing strategy; SEO; elektronický obchod; internet; Internetový marketing; internetový obchod; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; SEO
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/32388