Original title: Vnímání a hodnocení značky vybrané společnosti
Translated title: Perception and evaluation of a chosen brand
Authors: FACKENBERGOVÁ, Lucie
Document type: Master’s theses
Year: 2010
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: brand; brand management; marketing research; questionnaires; semantic differential; dotazník; marketingový výzkum; sémantický diferenciál; značka; řízení značky
Citation: FACKENBERGOVÁ, Lucie. Vnímání a hodnocení značky vybrané společnosti. České Budějovice, 2010. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/20437

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-54264


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share