Original title:
Vnímání a hodnocení značky vybrané společnosti
Translated title:
Perception and evaluation of a chosen brand
Authors:
FACKENBERGOVÁ, Lucie Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem diplomové práce na téma ,,Vnímání a hodnocení značky vybrané společnosti? je na jedné straně analyzovat vnímání značky veřejností, na druhé straně hodnocení značky vybranými zaměstnanci společnosti Vodafone Czech Republic a. s.. Výstupem bude porovnání zjištěných hodnot z pohledu zákazníka a společnosti, zhodnocení shody a navrţení zlepšení a změn.The goal of this thesis was to analyze the perception of a selected brand and to evaluate from the perspective of the public and of company Vodafone Czech Republic a. s..
Keywords:
brand; brand management; marketing research; questionnaires; semantic differential; dotazník; marketingový výzkum; sémantický diferenciál; značka; řízení značky Citation: FACKENBERGOVÁ, Lucie. Vnímání a hodnocení značky vybrané společnosti. České Budějovice, 2010. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/20437