Název:
Vnímání a hodnocení značky vybrané společnosti
Překlad názvu:
Perception and evaluation of a chosen brand
Autoři:
FACKENBERGOVÁ, Lucie Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce na téma ,,Vnímání a hodnocení značky vybrané společnosti? je na jedné straně analyzovat vnímání značky veřejností, na druhé straně hodnocení značky vybranými zaměstnanci společnosti Vodafone Czech Republic a. s.. Výstupem bude porovnání zjištěných hodnot z pohledu zákazníka a společnosti, zhodnocení shody a navrţení zlepšení a změn.The goal of this thesis was to analyze the perception of a selected brand and to evaluate from the perspective of the public and of company Vodafone Czech Republic a. s..
Klíčová slova:
dotazník; marketingový výzkum; sémantický diferenciál; značka; řízení značky; brand; brand management; marketing research; questionnaires; semantic differential Citace: FACKENBERGOVÁ, Lucie. Vnímání a hodnocení značky vybrané společnosti. České Budějovice, 2010. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/20437