Název: Marketingová strategie podniku cestovního ruchu
Překlad názvu: Marketing strategy of tourism business
Autoři: TOŠNAROVÁ, Kateřina
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cíle práce; dotazníkové šetření; Marketingová strategie; marketingový mix CK Firotour; návrh marketingové strategie; řízené rozhovory; conducted interviews; marketing mix of the travel agency Firotour; marketing strategy; questionnaire investigation; the suggestion of marketing strategy; the target of the thesis
Citace: TOŠNAROVÁ, Kateřina. Marketingová strategie podniku cestovního ruchu. České Budějovice, 2010. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/18126

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-54260


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet