Název:
Návrh rekonstrukce traťového úseku Kunovice - Staré Město u Uherského Hradiště v km 0,3 - 2,0
Překlad názvu:
Design of Reconstruction of Railway Section Kunovice - Staré Město u Uherského Hradiště km 0,3 - 2,0
Autoři:
Řehůřek, Tomáš ; Maršalík, Jakub (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem bakalářské práce je návrh úpravy geometrických parametrů koleje a návrh rekonstrukce železničního svršku v úseku Kunovice - Staré Město u Uherského Hradiště v km 0,3 - 2,0. Úsek začíná napojením na výhybku v železniční stanici Kunovice a končí v železniční stanici Uherské Hradiště. Součástí bakalářské práce je tedy i rekonstrukce kunovického zhlaví stanice Uherské Hradiště. Obsahem bakalářské práce je i návrh obnovy odvodnění tratě. Úkolem je také zvážit možnost zvýšení rychlosti v daném úseku. V rámci práce je také vypracován návrh technologie práce pro rekonstrukci a výkaz výměr.
The main purpose of this thesis is to look at the reconstruction of single railway track Kunovice – Staré Město u Uherského Hradiště in the section km 0,3 – 2,0. The section starts at the connection to the last switch in railway station Kunovice and ends in the railway station Uherské Hradiště. The thesis also includes the reconstruction of Kunovice's neck of station tracks in the station Uherské Hradiště. In the next part of the thesis I present the design of the drainage's recover. The following parts consider the ability to increase the track speed, the plan of technology how to make the reconstruction as well as the bill of quantities.
Klíčová slova:
bezstyková kolej; geometrické parametry koleje; odvodnění; rekonstrukce; technologie práce; výkaz výměr; zhlaví stanice; železniční svršek; železniční trať; bill of quantities; continuous welded rail; drainage; neck of station tracks; railway superstructure; railway tracks; reconstruction; technology of making reconstruction; track geometry parameters
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/28910