Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh zvýšení traťové rychlosti v úseku Havlíčkův Brod - Humpolec
Turoň, Martin ; Maršalík, Jakub (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce se zabývá zvýšením traťové rychlosti v úseku Havlíčkův Brod – Humpolec. Zvýšení rychlosti je navrhováno při zachování stávajících geometrických parametrů koleje, které splňují mezní hodnoty normy ČSN 73 6360-1. Ve vybraných místech (v místech lokálního snížení rychlosti) je navrhována úprava geometrických parametrů koleje. Navrhované úpravy jsou voleny tak, aby nevyvolaly výrazné zásahy do tělesa tratě. Zvýšení rychlosti je posuzované také s ohledem na kolejová rozvětvení a železniční přejezdy, které jsou významným faktorem ovlivňujícím traťovou rychlost. Práce se zabývá návrhem možností řešení zrušení omezení rychlosti na stávajících přejezdech.
Modernizace traťového úseku Okříšky - Bransouze
Melecký, Martin ; Maršalík, Jakub (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je návrh geometrických parametrů koleje v úseku mezi železniční stanicí Okříšky a železniční stanicí Bransouze na jednokolejné železniční trati č.240 Brno hl.n. – Jihlava tak, aby došlo ku zvýšení traťové rychlosti s ohledem na realizovatelnost a hospodárnost takové investice. Práce obsahuje také návrh rekonstrukce odvodnění, železničního svršku podle platných právních předpisů a popis technologie práce.
Studie rekonstrukce traťového úseku Brno-Znojmo
Maršalík, Jakub ; Beňák, Lubomír (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Předmětem práce je návrh možnosti pro zvýšení rychlosti a zkrácení cestovní doby vlaků mezi Brnem a Znojmem a dokázat tak konkurenceschopnost železniční dopravy v této relaci. Součástí práce je návrh rekonstrukce směrového a sklonového řešení železniční tratě včetně návrhu přeložek v některých úsecích tak, aby bylo dosaženo jízdní doby kratší než jednu hodinu. Práce obsahuje také posouzení cestovního času a investičních nákladů.
Návrh rekonstrukce traťového úseku Kunovice - Staré Město u Uherského Hradiště v km 0,3 - 2,0
Řehůřek, Tomáš ; Maršalík, Jakub (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh úpravy geometrických parametrů koleje a návrh rekonstrukce železničního svršku v úseku Kunovice - Staré Město u Uherského Hradiště v km 0,3 - 2,0. Úsek začíná napojením na výhybku v železniční stanici Kunovice a končí v železniční stanici Uherské Hradiště. Součástí bakalářské práce je tedy i rekonstrukce kunovického zhlaví stanice Uherské Hradiště. Obsahem bakalářské práce je i návrh obnovy odvodnění tratě. Úkolem je také zvážit možnost zvýšení rychlosti v daném úseku. V rámci práce je také vypracován návrh technologie práce pro rekonstrukci a výkaz výměr.
Studie rekonstrukce traťového úseku Brno-Znojmo
Maršalík, Jakub ; Beňák, Lubomír (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Předmětem práce je návrh možnosti pro zvýšení rychlosti a zkrácení cestovní doby vlaků mezi Brnem a Znojmem a dokázat tak konkurenceschopnost železniční dopravy v této relaci. Součástí práce je návrh rekonstrukce směrového a sklonového řešení železniční tratě včetně návrhu přeložek v některých úsecích tak, aby bylo dosaženo jízdní doby kratší než jednu hodinu. Práce obsahuje také posouzení cestovního času a investičních nákladů.
Návrh zvýšení traťové rychlosti v úseku Havlíčkův Brod - Humpolec
Turoň, Martin ; Maršalík, Jakub (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce se zabývá zvýšením traťové rychlosti v úseku Havlíčkův Brod – Humpolec. Zvýšení rychlosti je navrhováno při zachování stávajících geometrických parametrů koleje, které splňují mezní hodnoty normy ČSN 73 6360-1. Ve vybraných místech (v místech lokálního snížení rychlosti) je navrhována úprava geometrických parametrů koleje. Navrhované úpravy jsou voleny tak, aby nevyvolaly výrazné zásahy do tělesa tratě. Zvýšení rychlosti je posuzované také s ohledem na kolejová rozvětvení a železniční přejezdy, které jsou významným faktorem ovlivňujícím traťovou rychlost. Práce se zabývá návrhem možností řešení zrušení omezení rychlosti na stávajících přejezdech.
Modernizace traťového úseku Okříšky - Bransouze
Melecký, Martin ; Maršalík, Jakub (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je návrh geometrických parametrů koleje v úseku mezi železniční stanicí Okříšky a železniční stanicí Bransouze na jednokolejné železniční trati č.240 Brno hl.n. – Jihlava tak, aby došlo ku zvýšení traťové rychlosti s ohledem na realizovatelnost a hospodárnost takové investice. Práce obsahuje také návrh rekonstrukce odvodnění, železničního svršku podle platných právních předpisů a popis technologie práce.
Návrh rekonstrukce traťového úseku Kunovice - Staré Město u Uherského Hradiště v km 0,3 - 2,0
Řehůřek, Tomáš ; Maršalík, Jakub (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh úpravy geometrických parametrů koleje a návrh rekonstrukce železničního svršku v úseku Kunovice - Staré Město u Uherského Hradiště v km 0,3 - 2,0. Úsek začíná napojením na výhybku v železniční stanici Kunovice a končí v železniční stanici Uherské Hradiště. Součástí bakalářské práce je tedy i rekonstrukce kunovického zhlaví stanice Uherské Hradiště. Obsahem bakalářské práce je i návrh obnovy odvodnění tratě. Úkolem je také zvážit možnost zvýšení rychlosti v daném úseku. V rámci práce je také vypracován návrh technologie práce pro rekonstrukci a výkaz výměr.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.