Název: Vliv sociálních sítí na chování spotřebitele
Autoři: Chovancová, Silvie
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: fear of missing out; generace Z; generation Z; nákupní chování; shopping behaviour; social networks; sociální sítě; strach ze zameškání

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=113596

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-542320


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-01, naposledy upraven 2024-10-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet