Název:
Návrh marketingové komunikace se zaměřením na Japonské turisty ve vybraných institucích
Autoři:
Křiček, David Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové komunikace kulturních institucí a jejich ovlivňování konečného rozhodovacího procesu se zaměřením na japonské turisty. V rámci analýzy dat byl proveden výzkum v podobě kvantitativního dotazníkového šetření, doplněné o kvalitativní hloubkové rozhovory. Dotazníkové šetření probíhalo skrze japonská sociální média (n = 206). Hloubkové rozhovory (n = 7) byly provedeny s japonskými občany, kteří v době trvání výzkumu pobývali v České republice. Na základě analýzy dat byla navržena doporučení pro kulturní instituce ohledně marketingové komunikace.Bachelor thesis is focused on the design of marketing communication of culture institutions targeting Japanese tourists in Czech Republic. As part of data analysis, research was conducted in the form of quantitative questionnaire survey, supplemented by qualitative in-depth interviews. The questionnaire survey took place through Japanese social media (n = 206). In-depth interviews (n = 7) were conducted with Japanese citizens who lived in Czech Republic during the research. Based on the data analysis, recommendations regarding marketing communication for cultural institutions were proposed.
Klíčová slova:
cestovní ruch; Japan; Japonsko; marketing communication; marketingová komunikace; tourism