Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové komunikace se zaměřením na Japonské turisty ve vybraných institucích
Křiček, David
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové komunikace kulturních institucí a jejich ovlivňování konečného rozhodovacího procesu se zaměřením na japonské turisty. V rámci analýzy dat byl proveden výzkum v podobě kvantitativního dotazníkového šetření, doplněné o kvalitativní hloubkové rozhovory. Dotazníkové šetření probíhalo skrze japonská sociální média (n = 206). Hloubkové rozhovory (n = 7) byly provedeny s japonskými občany, kteří v době trvání výzkumu pobývali v České republice. Na základě analýzy dat byla navržena doporučení pro kulturní instituce ohledně marketingové komunikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.