Název: Vliv formativního hodnocení na sebehodnocení žáků ve výuce informatiky na ZŠ
Překlad názvu: The influence of formative assessment on the self-assessment of pupils in the teaching of informatics at primary schools
Autoři: Vaníček, Petr ; Novák, Jaroslav (vedoucí práce) ; Tocháček, Daniel (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Formativní hodnocení; klasifikace; sebehodnocení; vrstevnické hodnocení; výuka informatiky; zúčastněné pozorování; žák 2. stupně základní školy; classification; computer science teaching; Formative assessment; participant observation; peer assessment; secondary school student; self-assessment

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/187778

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-541111


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-02-18, naposledy upraven 2024-04-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet