Název: Školní připravenost: Přesvědčení o přípravě dětí na přechod z preprimárního do primárního vzdělávání v Číně
Překlad názvu: School Readiness: Beliefs about Preparing Children for Transition from Pre-primary to Primary Education in China
Autoři: Cui, Shujing ; Greger, David (vedoucí práce) ; Straková, Jana (oponent) ; Tesar, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2024
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: analýza latentních tříd; konfirmační faktorová analýza pro vice skupin; přesvědčení rodičů o školní připravenosti; rodičovské styly; socioekonomický status (SES); školní připravenost; latent profile analysis; multi-group confirmatory factor analysis; parenting style; parents' school readiness beliefs; school readiness; socioeconomic status (SES)

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/187901

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-541029


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2024-02-18, naposledy upraven 2024-04-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet