Název:
Marketingová studie spokojenosti uživatelů dřevostaveb na území Jihomoravského kraje
Autoři:
Čejka, David Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se věnuje marketingové studii spokojenosti uživatelů dřevostaveb na území Jihomoravského kraje. Šetření bylo určeno na zkolaudované dřevostavby mezi lety 2015 až 2022. Díky dotazníku jsem získal odpovědi do jednotlivých okruhů, kde jsem obdržel informace o majitelích samotných dřevostaveb. Dále majitelé odpovídali na základě zkušeností a očekávání s dřevostavbou. Následně jsem zpracoval získané výsledky do grafů a okomentoval. Porovnal jsem je s výsledky z minulých let. Zformuloval jsem marketingové doporučení pro dodavatele dřevostaveb. Zhodnotil jsem praktický přínos pro dřevařský průmysl a stavební sektor v Jihomoravském kraji.The bachelor thesis focuses on a marketing study of the satisfaction of users of wooden buildings in the South Moravian Region. The investigation was designed to the approved wooden buildings between 2015 and 2022. Thanks to the questionnaire, I obtained answers to the individual headings, where I received information about the owners of the wooden buildings themselves. In addition, owners responded based on their experience and expectations of timber-frame construction. I then compiled the results into graphs and commented on them. I compared them with results from previous years. I formulated marketing recommendations for wood building contractors. I evaluated the practical benefits for the timber industry and the construction sector in the South Moravian Region.
Klíčová slova:
dřevostavba; Jihomoravský kraj; market; marketing study; marketingová studie; průzkum; satisfaction; South Moravian Region; timber construction; uživatel