Název: Rozvoj čtenářské gramotnosti u dětí s odlišným mateřským jazykem v kontextu inkluzivního vzdělávání
Překlad názvu: Reading Literacy Development of Pupils with Other Mother Tongue in Inclusive Education Context
Autoři: Rychlíková, Marie ; Wildová, Radka (vedoucí práce) ; Kucharská, Anna (oponent) ; Vykoukalová, Věra (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: inkluze; počáteční čtenářská gramotnost; stereotypy; úroveň čtenářské gramotnosti; čtenářská gramotnost; žák s odlišným mateřským jazykem; basic literacy; first reading literacy; inclusion; level of reading literacy; pupil with other mother tongue; reading literacy; stereotypes

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/83879

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-539096


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2024-01-26, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet