Název: Využití internetových sociálních sítí v marketingu
Překlad názvu: Utilization of internet social networking in marketing
Autoři: TRINKLOVÁ, Veronika
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: brand innovation; Facebook; Internet; sociální síť; strategie.; viral/ engagement/ social media/ neo-marketing; word of mouth; brand innovation; Facebook; Internet; social network; strategy.; viral/ engagement/ social media/ neo-marketing; word of mouth
Citace: TRINKLOVÁ, Veronika. Využití internetových sociálních sítí v marketingu. České Budějovice, 2010. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/14875

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-53756


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet