Original title: Využití internetových sociálních sítí v marketingu
Translated title: Utilization of internet social networking in marketing
Authors: TRINKLOVÁ, Veronika
Document type: Master’s theses
Year: 2010
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: brand innovation; Facebook; Internet; social network; strategy.; viral/ engagement/ social media/ neo-marketing; word of mouth; brand innovation; Facebook; Internet; sociální síť; strategie.; viral/ engagement/ social media/ neo-marketing; word of mouth
Citation: TRINKLOVÁ, Veronika. Využití internetových sociálních sítí v marketingu. České Budějovice, 2010. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/14875

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-53756


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share