Original title:
Zvyšování a prohlubování kvalifikace sociálních pracovníků ve veřejné správě ČR
Translated title:
Qualification upgrading and improving of social workers in the Czech public administration
Authors:
Krušinská, Kristýna ; Vrzáček, Petr (advisor) ; Havrdová, Zuzana (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce Zvyšování a prohlubování kvalifikace sociálních pracovníků ve veřejné správě ČR Abstrakt Práce se zabývá problematikou rozvoje lidských zdrojů ve veřejné správě České republiky. Zaměřuje se především na zvyšování a prohlubování kvalifikace sociálních pracovníků. Obsahuje přehled příslušné legislativy a její vliv na tuto oblast. Popisuje také aktuální trendy a jejich uplatňování ve veřejné správě jak na celostátní úrovni, tak na jednom konkrétním sociálním odboru. Základním východiskem praktické části práce je cyklus systematického vzdělávání. Jsou v ní uvedena zjištění, ke kterým došlo na základě analýzy dokumentů, které se na tomto pracovišti k dané problematice vztahují, rozhovorů s pracovníky a focus groups, kterých se zúčastnili. Výsledkem jsou doporučení jednak směřovaná k zavedení systematického vzdělávání na tomto odboru, jednak určená pro všechny pracovníky, kteří mají zájem o rozvoj vzdělávání na svém pracovišti.Diplomová práce Zvyšování a prohlubování kvalifikace sociálních pracovníků ve veřejné správě ČR Abstract This thesis deals with the issue of human resources development in the Czech public administration. It focuses primarily on upgrading and improving of social workers' qualification. It contains a summary of the relevant laws and their influence on this field. It also describes the current trends and their application in the public administration both at a statewide level and at one concrete social department. The basis of the practical part of this thesis is a cycle of systematic training. It includes the findings based on the analysis of the documents that are applied at the mentioned department as regards this issue, interviews with the staff and focus groups they attended.The result is partly an advice how to launch the cycle of systematic training at the discussed department, partly general advice for all workers, who are interested in training development in their workplaces.
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/33765