Original title:
Využití moderních informačních technologií v marketingu
Translated title:
Using modern information technology in marketing
Authors:
ŽLŮVA, Ondřej Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá využitím moderních informačních technologií v marketingu s následným navržení možné syntézy řešení pro malou lokální firmu prodávající keramické obklady a dlažby, která působí v Jihočeské kraji. Na základě získaných informacích byly provedeny jednotlivé analýzy vnitřního, vnějšího prostředí, finanční analýza, marketingových přístupů a posléze navrhnuta nová strategie propagace, která využívá jako komunikační nástroje informační technologie.This thesis deal with ?Using modern information technology in marketing?. It was main aim to make an analysis of small local firm selling ceramic tiles and suggest improvement in digital marketing area. By using the basic analysis of the outer, immer, financial analysis was described environment, affects and influences which surroundig choosen company the most. After that, new marketing strategy have been made for better propagation this small firm.
Keywords:
AdWords; direct mailing; internet marketing; internet search engine; mobile marketing; social marketing; social media; web sites; AdWords; direkt mailing; internetové vyhledávače; internetový marketing; mobilní marketing; sociální marketing; sociální média; webové stránky Citation: ŽLŮVA, Ondřej. Využití moderních informačních technologií v marketingu. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/15283