Název:
Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava
Překlad názvu:
The analyse of exploitation the regional brand by chosen producents in the region of Šumava
Autoři:
HLAVÍN, Ondřej Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce pojednává o aplikaci regionální značky {\clqq}Šumava originální produkt\regm{}`` na výrobky a služby v regionu Šumavy. Současně práce hodnotí dopad užívání této značky a přínosy pro její uživatele. Výsledkem je vyhodnocení spokojenosti uživatelů se značkou, případné doporučení změn k nápravě zjištěných nedostatků.This Bachelor thesis refers the aplication of regional brand {\clqq}The Šumava original product`` used at all products and services located in the Šumava region. The thesis rates the topic of the impact of using this brand and its users´ benefits. The Bachelor thesis results encompass the evalution of the users brand satisfaction, along with the recommandation of changes leading up to the rectification of finding out deficits.
Klíčová slova:
branding; certifikovaná služba; certifikovaný výrobek; marketing; výrobce; značka; Šumava originální produkt; brand; branding; certificated product; marketing; producer; the certificated services; The Šumava original product Citace: HLAVÍN, Ondřej. Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15086