Original title: Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava
Translated title: The analyse of exploitation the regional brand by chosen producents in the region of Šumava
Authors: HLAVÍN, Ondřej
Document type: Bachelor's theses
Year: 2010
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: brand; branding; certificated product; marketing; producer; the certificated services; The Šumava original product; branding; certifikovaná služba; certifikovaný výrobek; marketing; výrobce; značka; Šumava originální produkt
Citation: HLAVÍN, Ondřej. Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/15086

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-53670


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share