Original title:
Marketingová komunikace nestátních neziskových organizací v oblasti ochrany spotřebitele
Translated title:
Marketing communication of non-state and non-profit organisations in the area of consumer protection
Authors:
URBÁNKOVÁ, Eva Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Na závěr bych chtěla shrnout to, co je patrno z výsledků mé vlastní práce, a to, že činnost SOS, SIC je opravdu některým spotřebitelům velmi vzdálená, může to být způsobeno např. tím, že je využíváno pouze některých marketingových nástrojů, které někdy ne příliš dostatečně informují. Proto byly navrhnuty některé další možnosti, jak využít marketingové nástroje a dostat se tak více do podvědomí spotřebitelů.Finally I would like to summarize what is evidenced by the results of my work. In case that the activity of SOS, SIC is for some of the consumers really distant can be caused by e.g. that is used only some of the marketing instruments which do not adequately inform. For this reason were suggested some of other possibilities, how to use the marketing instruments and with this to get into the subconscious of the consumers.
Keywords:
consumers.; marketing communication; marketing instruments; non-state and non-profit organization in the area of protection consumer; marketingová komunikace; marketingové nástroje; nestátní nezisková organizace z hlediska ochrany spotřebitele; spotřebitelé Citation: URBÁNKOVÁ, Eva. Marketingová komunikace nestátních neziskových organizací v oblasti ochrany spotřebitele. České Budějovice, 2010. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/14932