Název: Marketingová komunikace a PR Musea Kampa před a po vypuknutí pandemie covid-19
Překlad názvu: Marketing communication and PR of the Museum Kampa before and after the outbreak of the covid-19 pandemic
Autoři: Kliková, Eva ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Klíčová slova: galerie; komunikace; kultura; marketingový mix; Museum Kampa; communication; culture; gallery; marketing mix; Museum Kampa

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/185027

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-535315


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-10-16, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet